Program do obsługi hotelu – dlaczego warto w niego zainwestować?

Prowadzisz hotel, pensjonat czy sanatorium? Jeśli tak, zainwestuj w odpowiednie oprogramowanie, by sprawnie zarządzać pracą. Dowiedz się, dlaczego warto postawić na takie rozwiązanie i w czym może ono pomóc.

Uniwersalność i szerokie zastosowanie

Przede wszystkim, program do obsługi hotelu pozwala na sprawne zarządzanie biznesem. Warto postawić na system, który zyskał wielu zwolenników i cechuje się szerokim zastosowaniem. Takim rozwiązaniem jest Chart. Z powodzeniach można używać go zarówno w sieci obiektów, jak i w pojedynczym ośrodku wypoczynkowym. Ma wiele przydatnych funkcji, a do tego wyróżnia się modułowością. Jest też bardzo prosty w obsłudze. Wystarczy podstawowa znajomość obsługi komputera, by z niego korzystać.

Brak szkoleń, łatwe wdrożenie

Przy wdrażaniu oprogramowania nie trzeba przeprowadzać długich i czasochłonnych szkoleń. System jest bardzo intuicyjny. Użytkownik ma do dyspozycji kolorowe ikony, czytelne przyciski, a do tego logicznie powiązane okna. Z tego powodu z roku na rok przybywa osób, dla których program do obsługi hotelu jest bardzo pomocny. Często nie wyobrażają sobie codziennej pracy bez tego typu ograniczeń. To najlepsze oprogramowanie branży hotelarskiej.

Wiele funkcji, jeden program

System ma wiele przydatnych funkcji. Korzysta z niego zarówno kadra zarządzająca, jak i pracownicy recepcji, księgowości czy działu marketingu. Jednocześnie programu może używać kilka osób. Chart współpracuje z wieloma urządzeniami komputerowymi i telekomunikacyjnymi. Tym samym bardzo upraszcza codzienne wykonywanie obowiązków. Może być skonfigurowany m.in. z centralami telefonicznymi, systemami taryfikacyjnymi, drukarkami fiskalnymi, a także systemami zamków hotelowych i płatniczymi.

Rezerwacje internetowe

Często wykorzystywaną funkcjonalnością jest moduł rezerwacji internetowych. Obecnie internet stał się narzędziem pracy bez którego trudno jest funkcjonować. System jest na bieżąco rozbudowywany i uaktualniany. Dzięki temu program jest dostosowany do potrzeb klientów, a także wciąż zmieniających się przepisów. Ponadto, system bardzo usprawnia prace recepcji. Umożliwia prowadzenie rezerwacji oraz meldunków. Wprowadzone dane wyświetlają się w formie czytelnego diagramu. Oprogramowanie pozwala także na zaznaczenie pomieszczeń, w których jest przeprowadzany remont. W ten sposób można bardzo łatwo sprawdzić ilość wolnych pokoi czy też zaproponować klientom optymalne warunki noclegowe.